Sport

Nu stiu cât suna de convingator sa te apuci de sport, dar e cât se poate de adevarat:activitatea fizica scade riscul de depresie,boli de inima, surplus de greutate, anumite
tipuri de cancer, diabet si altele…
Si mai e o veste buna: sportul poate fi o activitate placuta daca alegi exercitiile potrivite…
Hei, fara scuze! Vrei corpul tipei din reclama careia toata lumea îi face complimente si care ar face-o invidioasa si pe vecina care stie toate bârfele din bloc? Uite cum pot i sa începi: îti recomandam cel putin trei sesiuni de fitness pe saptamâna. Rutina nu trebuie neaparat sa fie foarte intensa sau riguroasa, însa pentru a fi completa, ar trebui sa includa urmatoarele tipuri de antrenament: cardiovascular/antrenament de anduranta, antrenament de forta si
exerciții pentru flexibilitate.

Antrenamentele de forta nu presupun sa devii un culturist. Scopul acestora este de a creste masa musculara, pastrându- ti corpul sanatos si puternic în timp
ce iti energizezi metabolismul si scazi procentul de grasimi din corp. Exercitiile cu greutatea corpului sunt cunoscute deja ca îmbunatatesc densitatea si rezistenta
oaselor. De asemenea, exercitiile cu greutati, bine executate, te pot ajuta sa iti pastrezi o postura sanatoasa.

Exercitiile de flexibilitate sunt cruciale pentru pentru buna functionare a motricitatii. Inflexibilitatea poate provoca accidentari, afectând în acelas i timp capacitatea de a
performa la un nivel optim. În zilele de astazi, petrecem atât de mult timp stând în fata calculatorului, iar drept rezultat, oamenii dezvolta posturi incorecte. Miscarea si
streching-ul (exercitiile de întindere) te pot ajuta sa te feresti de o parte din accidentarile cauzate de stilul de viata modern si sedentar pe care obisnuim sa il avem .

Iti recomandam ca sesiunea de sport sa fie de cel putin 30 de minute, întrucât acesta este timpul minim dovedit ca ar putea aduce rezultate. Ti se pare un timp prea prea mare pentru un corp sanatos care întoarce priviri de admiratie? Recunoaste, merita tot efortul!
De asemenea,este recomandat ca fiecare sesiune de sport sa includa cele trei tipuri de antrenament ca rutina sa fie cât mai completa. Nu uita sa consumi bautura de recuperare post antrenament:Pro20 Select dupa un antrenament mai usor sau Rebuild Strengh. Este necesar atat pentru hranirea muschilor post efort, dar si pentru a pastra aportul caloric calculat in baza cifrei magice. Si uite asa, obiceiul e bifat si el pe lista ta zilnica!

Te asteptam in comunitatea oamenilor activi si sanatosi !